Nie znaleziono numeru NIP
Zgłaszający uruchomienie potwierdza jednocześnie, że: Montaż urządzeń wraz z akcesoriami oraz przewodami powietrzno-spalinowymi został wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń. Główna próba szczelności instalacji gazowej została przeprowadzona i potwierdzona odpowiednim protokołem. Wszystkie elementy wyposażenia zostały zamontowane w miejscu docelowym oraz podłączone do urządzenia. Do sterownika urządzeń poprowadzony i podłączony został przewód sterujący o odpowiedniej grubości z parametrami zgodnymi z dokumentacją. Instalacja gazowa została właściwie odpowietrzona, a ciśnienie gazu dostarczanego do urządzenia jest zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową. Urządzenia podłączone są do docelowego zasilania elektrycznego o odpowiednich parametrach zgodnych z dokumentacją techniczno-ruchową. Do urządzenia doprowadzona jest instalacja zasilająca z przewodem ochronnym.
Zgłaszający zobowiązuje się do zapewnienia serwisowi swobodnego dostępu do urządzenia i miejsca naprawy. Udostępni serwisowi dokumentację techniczno-ruchową urządzenia, jeśli jest to niezbędne do przeprowadzenia naprawy. Zapewni serwisowi odpowiednie warunki do przeprowadzenia naprawy, m.in. oświetlenie, media i dostęp Poinformuje serwis o wszelkich zmianach w otoczeniu urządzenia, które mogą mieć wpływ na jego działanie lub bezpieczeństwo naprawy. Pokryje koszty naprawy, o ile nie są one objęte gwarancją.
Przegląd gwarancyjny jest wykonywany w celu zapewnienia ciągłości gwarancji producenta. Wszelkie naprawy i wymiany części muszą być wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta.
Przegląd jest wykonywany w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia i zapobiegania awariom. Regularne przeglądy mogą zapobiec poważnym uszkodzeniom.
Dostawa obejmuje transport urządzeń do wskazanego miejsca instalacji. Zgłaszający jest odpowiedzialny za przygotowanie miejsca do odbioru urządzeń.
Montaż urządzeń będzie wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami producenta. Wszelkie prace dodatkowe muszą być zgłoszone przed rozpoczęciem montażu.
Kalibracja urządzeń jest przeprowadzana w celu zapewnienia dokładności pomiarów. Wszelkie odchylenia muszą być zgłaszane i korygowane na bieżąco.
1 2 3 4
Bramy Drzwi Technika grzewcza Chłodzenie i klimatyzacja Systemy detekcji i instalacje
400V 230V Inne
LPT G20 G25 G2.350
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Drabina Rusztowanie Podnośnik nożycowy/teleskopowy
Rusztowanie Podnośnik nożycowy/teleskopowy
R134a R410A R407C
Firma Supportech Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dokładnego terminu przyjazdu serwisu od daty zgłoszenia pisemnego. Podanie nieprawdziwych informacji spowoduje naliczenie dodatkowych kosztów związanych z ponownym przyjazdem serwisu. Zgłaszający zobowiązuje się do zabezpieczenia mediów niezbędnych do wykonania pracy (np. udostępnienie podnośnika wraz z operatorem).
W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu firmy SUPPORTECH, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona lub braku możliwości wykonania praz z powodów niezależnego od Serwisu (np. brak odpowiedniego podnośnika)
ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia całkowitych kosztów wykonanej usługi tj. pokrycia kosztów przyjazdu serwisu oraz za każda rozpoczęta godzinę pracy serwisanta, a także kosztów części serwisowych (wycena całej usługi według bieżącej stawki serwisowej Supportech Sp. z o.o.
Podpisanie niniejszej karty zgłoszenia awarii jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury i obciążenie za wykonaną usługę w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu gwarancyjnego.
Wypełnij wszystkie wymagane pola.
Wybierz odpowiedni rodzaj zgłoszenia, po kliknięciu przejdziesz do formularza.
Serwis, przegląd, modernizacja i inne.
Zgłoszenie usterki w okresie gwarancyjnym