ZLECAJĄCY - PŁATNIK

Nie znaleziono numeru NIP

ZAMAWIAM NA PODSTAWIE OFERTY

TYP ZLECENIA
MIEJSCE INSTALACJI

GODZINY PRACY

OPIS AWARII/UWAGI

Firma Supportech Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dokładnego terminu przyjazdu serwisu od daty zgłoszenia pisemnego. Podanie nieprawdziwych informacji spowoduje naliczenie dodatkowych kosztów związanych z ponownym przyjazdem serwisu. Zgłaszający zobowiązuje się do zabezpieczenia mediów niezbędnych do wykonania pracy (np. udostępnienie podnośnika wraz z operatorem).

W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu firmy SUPPORTECH, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona lub braku możliwości wykonania praz z powodów niezależnego od Serwisu (np. brak odpowiedniego podnośnika)

ZGŁASZAJĄCY zobowiązuje się do pokrycia całkowitych kosztów wykonanej usługi tj. pokrycia kosztów przyjazdu serwisu oraz za każda rozpoczęta godzinę pracy serwisanta, a także kosztów części serwisowych (wycena całej usługi według bieżącej stawki serwisowej Supportech Sp. z o.o.

Podpisanie niniejszej karty zgłoszenia awarii jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury i obciążenie za wykonaną usługę w przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu gwarancyjnego.

Wypełnij wszystkie wymagane pola.